V-Ray : neden 4 kez hesaplıyor?
reshad dedigin gibi.meteryallerin bitanesinde işaretliydi.kaldrdım sorun düzeldi.teşekkürer ilgilendigiz için.eyvallah
- Offline
- Erkek http://www.seneryildiz.com.tr
3ds max in sonu yok galiba bir şey daha öğrendim. Bu kısım malzemelerin yansıma ve parlaklarını önbelleğe alarak tekrar hesap yapmaması için kullanılan bir özellikmiş.
- Offline
- Erkek
:)
- Offline
- Erkek http://www.seneryildiz.com.tr
"use interpolation" tahmin kullan demek. Özellikle yansımaların çok olduğu sahnelerde render ı hızlandırması için kullanılan seçeneklerden biridir.
Objenin üzerindeki yansımayı bulanıklaştırıp sadece renklerin algılanmasını sağlayabilecek bir duruma getirirşı...Max Depth yada diğer seçenekler bu durumda devre dışı kalacaklardır.
Tahmin yapabilmek için de render hesaplarında 2 karanlık prepass işlemi yapar. Böylelikle sahneyi sadece yansımalarda kullanabilmek için bir ön analiz eder
- Offline
- Erkek
bilgiler için teşekkürler erkan bey
- Offline
- Erkek http://www.seneryildiz.com.tr
reshadın dediği gibi sahneye aktardığınız hazır objelerin üstündeki materyallerde bazen bu seçenek tikli oluyor. tiki kaldırdığınızda sorun çözülür, ama malzemeleri tek tek kontrol etmek lazım.
- Offline
- Erkek