V-Ray : frame buffer render

frame buffer render
adheladhel ran

Arkadaşlar merhaba ben frame buffer da sıralı render almak istiyorum .Back render da alıyorum kaydedince aynı renk tonunda çıkmıyor nasıl alabilirim yardımcı olur musunuz?


2016-11-28 14:01:00
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
Rendering kısmında batch render
bermanErman B

Rendering kısmında batch render var ordan sıralı rendera bırakabilirsin


4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2016-11-28 14:04:19
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
frame buffur da render
adheladhel ran

frame buffur da render alıyorum batch render da kayıt edince render soluk çıkıyor başka yolu yok mu acaba?


2016-11-28 14:11:24
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
Gamma ayarlarınızı kontrol edin.Muhtemelen
aykutyesilaykut yesil

Gamma ayarlarınızı kontrol edin.Muhtemelen sorun oradadır.


2016-11-28 15:10:48
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Gama ayarlarım bu şekilde
adheladhel ran

Gama ayarlarım bu şekilde

Gama ayarlarım bu şekilde freme buffer da render alınca kaydediyorum sorun olmuyor ;ama sıralı olarak rendera bırakıyorum kaydedince renkler soluk çıkıyor .

2016-11-28 15:21:07
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
http://www.youtube.com/watch?v=VykZ21n9-I0 Sanırım bu sorunu
aykutyesilaykut yesil

http://www.youtube.com/watch?v=VykZ21n9-I0 Sanırım bu sorunu çözecektir


2016-11-28 15:32:56
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
şöyle bir tecrübem var,

şöyle bir tecrübem var, daha evvelden sigershaders veya solidrocks gibi entegre olayları kullandıktan sonra renderlar ton olarak daha koyu veya açık çıkıyordu. (gamma sorunu) Buradaki durum şu galiba, alınan renderi (eğer ton koyu çıkıyorsa ) kaydederken aşşağıda gamma default olarak otomatikte duruyor, bunu standart automatic yerine override diip 3ds max in kendi gamma değeri olan 2.2 yi girince renderi ton farkı olmadan kaydedebiliyordum. Bunun nedeni Vray in belli versiyonları ve solidrocks ta genelde programın 3ds max in değerlerini override edip kendi değerleri üzerinden sunmasıymış. Eğer görünenden tam tersi olarak daha açık tonda çıkıyor ise 3ds max(yada Vray, solidrocks) kendi default 2.2 sinin üzerine galiba 1.0 daha koyuyor (yani gamma override 3.2 oluyor.) Bu durumda ufak hilelerle gammayu düşürerek veya override seçeneğinden ayarlarla düzeltebiliyordun. Belki konu ile alakasızdır fakat bu tarz ton sorunlarını renderi save ederken yukarıda yazdığım gibi egale edebiliyordun.


2016-11-28 16:16:55
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Teşekkür ederim ..
adheladhel ran

Teşekkür ederim ..


2016-11-29 13:30:19
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
sanırım bundan
muro37Mahmut Murat OYMACIAvatar

sanırım bundan

kaydederken bu ayarı yapın öyle deneyin.

 


Ezan dinmez diyen, bayrak inmez diyen, şehit ölmez diyen birileri var.
2016-11-29 13:47:17
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Rica ederim faydalı olabildiysem
aykutyesilaykut yesil

Rica ederim faydalı olabildiysem ne mutlu.


2016-11-29 13:52:30
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !