V-Ray : "Displacement Map" bulan script

Erkan seden korkmaya başladım
OtsukarciAhmet Küçükkaya

Erkan seden korkmaya başladım Harbiden
1 proğram yapta onu kullanalım.


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2015-07-25 20:03:52
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Erkan bey çok teşekkürler.
aylmzabdullah yılmazAvatar

Erkan bey çok teşekkürler. Bu çok işime yarayacak. Sağolun.


Bildiklerimiz kadar bilgili, bilmediklerimiz kadar cahiliz. //aylmz
2015-07-26 22:58:42
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
VRayBlendMtl VRayOverrideMtl VRay2SidedMtl CompositeMaterial
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

VRayBlendMtl
VRayOverrideMtl
VRay2SidedMtl
CompositeMaterial
gibi maretyallerin sub materiallerinde
displacement varsa bulamaz
senin kodu yazmaya devam etmen gerek.


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2015-07-26 23:44:36
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
yok şahin dayı okadarda
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

yok şahin dayı okadarda değil :)))


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2015-07-26 23:46:02
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Maxscript Eğitim Seti
MustafaKAYAMustafa KAYA

Erkan bu işte çok çok iyisin.
Bence maxscript eğitim seti hazırlamalı ve 3ds max kullanıcılarının yüzünü güldürmelisin. Tabi özel şifreli bir set olmalı ki satıştan sonra kopyalama olmasın ve senin hakların korunsun diye.
Yoksa bu script işi gönülde bir yara. (İngilizce bilmeyen öğrenmek için yabancı tutorial izleyenler için.)

Bence bunu bir düşün Erkan.


2015-07-27 00:48:54
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
MustafaKAYA
OtsukarciAhmet Küçükkaya

Aynen Katılıyorum Hele boolean script var ömre bedel
https://vimeo.com/13671631


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2015-07-27 12:35:03
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
yeni versiyon
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

işten güçten pek vakit bulunmuyor öyle büyük projelere emekli olunca belki :)

yazdığım displacement scriptinde de bazı hatalar buldum onları düzeltip eksik olan sub materyallaride yazdım işte son hali uçan kaçan hepsini buluyor bu versiyon.

select $*
for i in $* do
(
if i.material != undefined then ( brk=0
if classof i.material == (VRayMtl) and i.material.texmap_displacement != undefined then
(i.material.texmap_displacement_on = off
brk=1)
if classof i.material == (Multimaterial) then
(for m=1 to (i.material.materialIDList.count) do
(
if classof i.material.material[m] == (VRayMtl) and i.material.material[m].texmap_displacement != undefined then
(i.material.material[m].texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)
)
if classof i.material == (Blend) then
(
if classof i.material.map1 == (VRayMtl) and i.material.map1.texmap_displacement != undefined then
(i.material.map1.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.map2 == (VRayMtl) and i.material.map2.texmap_displacement != undefined then
(i.material.map2.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)

if classof i.material == (Shellac) then
(
if classof i.material.shellacMtl1 == (VRayMtl) and i.material.shellacMtl1.texmap_displacement != undefined then
(i.material.shellacMtl1.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.shellacMtl2 == (VRayMtl) and i.material.shellacMtl2.texmap_displacement != undefined then
(i.material.shellacMtl2.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)

if classof i.material == (TopBottom) then
(
if classof i.material.topMaterial == (VRayMtl) and i.material.topMaterial.texmap_displacement != undefined then
(i.material.topMaterial.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.BottomMaterial == (VRayMtl) and i.material.BottomMaterial.texmap_displacement != undefined then
(i.material.BottomMaterial.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)

if classof i.material == (DoubleSided) then
(
if classof i.material.material1 == (VRayMtl) and i.material.material1.texmap_displacement != undefined then
(i.material.material1.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.material2 == (VRayMtl) and i.material.material2.texmap_displacement != undefined then
(i.material.material2.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)

if classof i.material == (CompositeMaterial) then
(
if classof i.material.baseMaterial == (VRayMtl) and i.material.baseMaterial.texmap_displacement != undefined then
(i.material.baseMaterial.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
for l = 2 to 10 do (if classof i.material.materialList[l] == (VRayMtl) and i.material.materialList[l].texmap_displacement != undefined then
(i.material.materialList[l].texmap_displacement_on = off; brk+=1))
)

if classof i.material == (VRay2SidedMtl) then
(
if classof i.material.frontMtl == (VRayMtl) and i.material.frontMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.frontMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.backMtl == (VRayMtl) and i.material.backMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.backMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)

if classof i.material == (VRayBlendMtl) then
(
if classof i.material.baseMtl == (VRayMtl) and i.material.baseMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.baseMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
for c = 1 to 9 do(
if classof i.material.coatMtl[c] == (VRayMtl) and i.material.coatMtl[c].texmap_displacement != undefined then
(i.material.coatMtl[c].texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)
)

if classof i.material == (VRayOverrideMtl) then
(
if classof i.material.baseMtl == (VRayMtl) and i.material.baseMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.baseMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.giMtl == (VRayMtl) and i.material.giMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.giMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.ReflectMtl == (VRayMtl) and i.material.ReflectMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.ReflectMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.RefractMtl == (VRayMtl) and i.material.RefractMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.RefractMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
if classof i.material.ShadowMtl == (VRayMtl) and i.material.ShadowMtl.texmap_displacement != undefined then
(i.material.ShadowMtl.texmap_displacement_on = off; brk+=1)
)
if brk==0 then (deselect i)
)
else (deselect i)
)


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2015-07-29 12:11:10
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Erkan
OtsukarciAhmet Küçükkaya

bir bilmecem var çocuklar
haydi sor sor
Max script deyince akla
Erkan Erkan Gelir


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2015-07-29 12:53:33
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Erkan hocam :) bu
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Erkan hocam :) bu başlık baya baya akademik bir başlık olmuş :) ben kaçar :D

ellerine sağlık.


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2015-07-29 14:21:10
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !