V-Ray : corona - vray çevirme

ben vray de olup
yazruzgazriEmir Yıldız

ben vray de olup da fstormda olmayan bişey bilmiyorum.. ama fstormda olup da vray de olmayan bi kaç şey biliyorum. mesala ekran kartı renderinde vray tiles mapini düzgün çalıştırmıyor.


2017-12-07 21:18:34
  • Offline
  • Erkek
Ben çok şey biliyorum

Ben çok şey biliyorum vrayde olupta f te olmayan.Ancak şimdi çocuk gibi onları saymayalım Sen sevmiyorsan sevmezsin.Olur biter.


2017-12-08 06:04:09
  • Offline
  • Erkek
farkları belirtirsen sevinirim. yeni
yazruzgazriEmir Yıldız

farkları belirtirsen sevinirim. yeni bişey öğrenirim. karşılaştırma olayına hiç çocukca durabilir gibi bakmadım. Aklıma yeni geldi. Vray yeni versiyonunda gpu + cpu
render alabildiğini duyurmuştu. bu bir + başka varsa bildirirsen böyle farklar cidden sevinirim.


2017-12-08 08:47:11
  • Offline
  • Erkek
Vrayde anaglyph render var

Vrayde anaglyph render var bence bu çok büyük bir özellik.Vray plane de büyük bir artı.Sanırım f te cpu render yok.Mesh referance yok.Vray fur gibi kendine ait hair yapısı yok.


2017-12-08 09:17:50
  • Offline
  • Erkek
doğrusu cidden fark varmış.
yazruzgazriEmir Yıldız

doğrusu cidden fark varmış. teşekkür ederim. ben sadece olaya piyasada max. 1 hafta içinde teslim ettiğimiz tek kare mimari işler için bakıyordum olaya. bu kadar geniş düşünmemiştim.

aynen fstorm sadece gpu render alıyor amd de çalışmıyor. nvidia da bile cuda desteği yoksa çalışmıyor.


2017-12-08 09:33:22
  • Offline
  • Erkek
Zamanla fstorm belki vrayi

Zamanla fstorm belki vrayi geçer birşey diyemem renderlara bakınca vrayden daha gerçekçi durduğu açık.Umalımki geçsin :)


2017-12-08 10:37:08 Edit:2017-12-08 10:37:19
  • Offline
  • Erkek