V-Ray : Aynı sahnede 70 kadar farklı ürünün render edilmesi?

Aynı sahnede 70 kadar farklı ürünün render edilmesi?
alper-ozyurtAlper Özyurt

Arkdaşlar standart bir sahne oluşturup kamer ışık vs herşey aynı olacak ancak önceden hazırladıım ürünler aynı konumda render edilecek. Bunu tek tek uğraşmadan bir ayar yapıp PC yi akşam rendere bırakıp sabah çıktıları almak için pratik bir yöntem var mı? benim aklıma her frame de ürünü kaybedip diğerini aynı pozisyona taşımak geldi. Ama daha önce hiç animasyon ile render yapmadım?

Nelere dikkat etmeliyim yöntem olarak farklı bir tavsiyeniz olur mu?


2017-08-03 15:28:50
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Aynı sahneden 70 adet
okitoErdem TürkoğluAvatar

Aynı sahneden 70 adet kopyalayın (ışıkların birbirini etkilemeyeceği uzaklıkta)
Ürünleri tek tek yerleştirin. Her ürün için bir stüdyo sahnesi viewport`ta hazır olsun.
Daha sonra batch render başlatın.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-08-03 16:07:07 Edit:2017-08-03 16:08:07
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Ürün Animasyon
qxmgsiErcan ETHEM

Sahneyi Hazırla, Ürünlerin hepsini sahnenin dışında bir yere yerleştir. Ürünlere animasyon yap. Her ürün farklı bir karede sahnenin render alınacak noktasına gelip dursun. Sonra o ürün gitsin diğer ürün gelsin. Hangi kareleri render alacaksan onları rendera yazıp render edebilirsin. Hatta sahnenin tamamını değil sadece render edilecek alanını render edersen çok daha hızlı olacaktır.


Max 2018 / vray 3.6
2017-08-04 14:24:19
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Scene State ile aynı
yakarizaferAvatar

Scene State ile aynı max dosyasında farklı ürün ve ışık-doku kullanarak ve bunları batch render ile sıralı render alabilirisin.Bu şekilde sahneyi kopyalaman gerekmez.Sadece değişmesini istediğin ürünleri yerleştirerek yapabilirisin. Bununla ilgili aşağıdaki videoda gerekli açıklama var. videonun tamamını izlersen başka bir sürü güzel özellik ile ilgili bilgi sahibi olabilirisin.
https://www.youtube.com/watch?v=H-Al3PEeEOg&index=201&list=PLRtsHyLtpXX98Wf4sydMqyczU-wUi78ac


İmkanın sınırını görmek için, imkansızı denemek lazım.(Fatih Sultan MEHMET)
2017-08-04 14:33:08
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.karalamatutkusu.com
{islemler}
Batch render net hata
CanSenaydinCan ŞenaydınAvatar

Batch render net hata olur,her seferinde ışık hesaplamalari büyük zaman kaybı, animasyon en hızlı en doğru hamle.


......Yaratıcılık,ayrıcalıktır...... behance.net/cansenaydin
2017-08-04 23:54:25
  • Offline
  • Erkek
  • https://www.behance.net/cansenaydin
{islemler}
Bilgiler için çok teşekkür
alper-ozyurtAlper Özyurt

Bilgiler için çok teşekkür ederim. İşime yarayacak.


2017-08-05 11:29:00
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
farklı kameralar (ürün sahne
Hitit3Dmetin özAvatar

farklı kameralar (ürün sahne ve ışık) + batch render


sakla setup u gelir zamanı.
2017-08-05 11:46:21
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
animasyon tercih edilmez ise
bermanErman B

animasyon tercih edilmez ise scene state+batch mantıklı geliyor. tek sahne tek ışık her renderda farklı ürün. Eğer dosyanda scene state açılmaz ise yeni 3dmax dosyasını yönetici şeklinde çalıştırla başlatman lazım.


4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2017-08-09 11:39:55
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Reindeer
no_fearYusuf ESAvatar

Eğer background sabit ise sadece object+shadow render alınarak çözülebilir.

Aşagıdaki script bu tip işler için biçilmiş kaftan.

http://animathings.com/post/142799835029/reindeer


yusuf.es | blog.yusuf.es | yusufes.turbosquid.com | vimeo.com/yusufes
2017-08-09 16:26:44
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !