Oyun Yapımı : Unity 3D Endless Ground

Unity 3D Endless Ground
sadeddinttsadeddin TUTU

Merhabalar Unity 5 ile bir oyun ustunde çalışıyorum 2d bir endless runner oyunu olucak lakin kopuk platformlar yerin zemin ve tavan kullanmaya karar verdim (jetpack joyride oyunundaki gibi) zemin ve tavandaki 2d Box collider eklenmiş objelerin nasıl sınırsız bi döngu içinde kendini yenileyebilceğini anlatabilirmisiniz ?


2016-10-03 21:48:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
mesafe
drekonNecmi DemirkeserAvatarDükkan sahibi

Zemin-tavan gibi objeleri bir dizi içersinde kopyalar şeklinde yaparsın. Sol taraftn Ekrandan çıkınca pozisyonu sağ tarafa gider.

Önemli olan sağda ve solda aktarım yapacağın mesafenin ekran dışında olması.


Game maker
2016-10-04 00:23:33
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.gamikro.com
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !