V-Ray : duvarda oluşan dalgalanmalar

duvarda oluşan dalgalanmalar
cgmuratyildizMurat YıldızAvatar

Merhaba render aldığım zaman gördünüz gibi duvarda gölge ile ışık dalgalanması gibi sorunlar oluyor. bunun yok etmenin çözümü nedir bilen arkadaşlar yardım edebilirmi?

http://i.hizliresim.com/e2yLME.jpg


2014-01-15 09:16:42
  • Offline
  • Erkek
Duvarı oluşturan nesne poly
muratmtlMurat MUTLUAvatar

Duvarı oluşturan nesne poly değilse polye dönüştür.


Bulmacanın eşek kadar büyük bir parçası, pat diye kucağıma düştü.
2014-01-15 18:20:43
  • Offline
  • Erkek
Sanki kaplanmanla alakalı bir
safi6003şafak kabakçıAvatar

Sanki kaplanmanla alakalı bir durum gibi. Noise verdin mi kaplamaya


www.adef3d.com
2014-01-15 18:44:53
  • Offline
  • Erkek
duvar poly
cgmuratyildizMurat YıldızAvatar

duvar zaten poly herhangi bir kaplama yok noise yok yani material de hiç bir şey yok standart vray material sadece rengini hafif açtım.çoğu renderlarımda bu durum var özellikle gri duvarlarda.


2014-01-16 13:55:09
  • Offline
  • Erkek
render çıktısından kaynaklıdır die
sener4186şener yıldızAvatar

render çıktısından kaynaklıdır die düşünüyorum.png veya tif olarak kaydetmeyi deneyin.


http://www.seneryildiz.net
2014-01-16 15:28:01
  • Offline
  • Erkek
çıktı tif
cgmuratyildizMurat YıldızAvatar

render tif başka aklınıza gelen bir şey var mı? bu arada yardımlarınız için teşekkürler,


2014-01-16 16:11:13
  • Offline
  • Erkek
duvarın, ışığın, ve primary,
cosmosiiievren yıldırım

duvarın, ışığın, ve primary, secondary gı lerin subdivizion değerlerini arttır, yada kısacası settings de global subdivs multipler var sadece onu 3 yada 4 yap birde öyle dene büyük ihtimal ışık ayarından sub düşük


insanı ayakta tutan bacakları değil, psikolojisidir.
2014-01-16 17:09:20
  • Offline
  • Erkek
global subdivs
cgmuratyildizMurat YıldızAvatar

ne yaptıysam olmadı.


2014-01-17 22:34:32
  • Offline
  • Erkek
DMC Sampler deki adaptive
AnesteticBilal Avatar

DMC Sampler deki adaptive amount ve kullandıgınız ışıgın subdivs değerleri nedir?


www.mimarimodelleme.org
2014-01-17 23:05:03 Edit:2014-01-17 23:10:57
  • Offline
  • Erkek
Rengini açmandan kaynaklı olabilir.
designeverfrt bnt

Rengini açmandan kaynaklı olabilir. özellikle Ps de hue & saturation ve brightness contrast gibi araçların kullanımında genelde bu tarz sorunlar çok olur. Mümkün mertebe bu araçların dikkatli kullanılması lazım. Hue & sat yerine vibrance brightnes contrast yerine de level ve shadow highligt gibi araçları kullanmak daha sağlık olabilir. Aynı şekilde kayıt ederken seçtiğin formattın özelliklerinin de etkisi vardır. baskıya yönelik ayarlamaları yaptığında render penceresinde yine bu dalgalanmayı görüyorsan o aman sorun dışarda değil max in içindedir.


2014-01-18 03:08:18
  • Offline
  • Erkek