3ds Max : mudbox da detaylanan model max e

mudbox da detaylanan model max e
trablonsNaci Can Akan

max de lowpoly modellediğim objeyi mudbox da detaylandırdım şimdi detaylanan modeli direk atmadan uv map gibi atmanın bir tekniği var genellerde yeni nesil oyunlarda kullanılıyor fakat ben bu nasıl yapılır bilmiyorum fikri olan ?


2014-07-24 19:24:58
  • Offline
  • Erkek
Öneri Yanıt:
St_AngerEmre Can BiliciAvatar

Max te modellediğin base modeli mudbox gibi milyon polygone ile detaylandırabileceğin bir programda çalıştıktan sonra yüksek polygone yapısını lowpoly e düşürmen gerekiyor.Bunun için 3DCoat isimli programı öneririm. Bu işleme "ReTopology" deniyor. Lowpoly ürettiğin modelin uv sini max te açabilirsin. Daha sonra hem yüksek ve hem düşük polygone modellerini mudbox ta açıp Normal map üretmen gerekli. High poly ve Low poly farkından bir Normalmap çıkartman ve bu normalmap i lowpoly modele bump kanalından uygulayabilirsin. Bu sayede yüksek detayları çok düşük polygone yapılı modellere aktarabilirsin.

Örnek videolar :

http://www.youtube.com/watch?v=vEnwxnNMPk4

http://www.youtube.com/watch?v=6MLiml3ePXo

http://www.youtube.com/watch?v=BRzsRe8L6Ys


http://emrecanbilici.blogspot.com.tr/
2014-07-25 10:21:29
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler hemen deniyorum
trablonsNaci Can Akan

teşekkürler hemen deniyorum


2014-07-25 10:42:07
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!