3ds Max : Modelleme ile ilgili bir soru

Modelleme ile ilgili bir soru
canceylanerCan CeylanerAvatar

Merhaba arkadaşlar, linkteki modeli nasıl yapabilirim acaba? Boolean yöntemiyle yapılmayacak gibi duruyor.

http://i.imgur.com/jHEEuR8.jpg


canceylaner.com
2014-12-22 21:18:22 Edit:2014-12-22 21:46:23
  • Offline
  • Erkek
boolean yontemi ile yapilabilir
CryminalAli HamitAvatar

boolean yontemi ile yapilabilir ya da autocad biliyorsaniz trim komutu ile cok kolay yapabilirsiniz


2014-12-22 22:40:43
  • Offline
  • Erkek
Model için hızlı bir
yavuzSerkan Yavuz

Model için hızlı bir

Model için hızlı bir deneme yaptım. Aşamaları kısaca;
- Spline(Circle) ile şekli çizdim.
- Shape merge ile şekli plane`in üzerine projekte ettim.
- Edit Poly`i modifieri ekleyip, buradan elements`i seçip iç boşlukları sildim.
- 360 derecelik Bend uygulayarak silindir haline getirdim.
- Tekrar Edit poly uyguladım ve bend uyguladığımda kesişen kenardaki vertexleri seçip weld ettim.
- En son Shell modifieri uyguladım.


2014-12-22 23:31:00 Edit:2014-12-22 23:55:59
  • Offline
  • Erkek
Cevaplar için teşekkür ederim.
canceylanerCan CeylanerAvatar

Cevaplar için teşekkür ederim.


canceylaner.com
2014-12-23 00:48:25
  • Offline
  • Erkek
Yavuz bey alternatif bir

Yavuz bey alternatif bir dikdörgen içine desenlerden bir tanesini çizin çoğaltınız . Hepsinini bir birine attach komutu ile tek bir objeye çevirin sonra extrude uygulayın arkasına bend ile bükün.


2014-12-23 18:02:02
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!