3ds Max : Kumaş Giydirme

Kumaş Giydirme
Lavantazeynep çelikarslan toydemir

Merhaba arkadaşlar.

Uygulamasını yaptığım bir cafe projesi var, cafenin bulunduğu bina 5 katlı. Cafenin bulunduğu kat ile üstende yapıacalk ofis katı cepheleri revize edilecek. Bu revize yapılırken binanın tamamını göstermem gerekiyor. Ben biraz daha gerçeğe yakın olsun diye, üst kat balkonlarda korkuluğa içinden geçen kumaşlar var, bu görüntüyü nasıl edebilirim. Railing ile oluşturduğum korkuluğun aralarından kumaşı nasıl geçirebilirim.

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.


2016-10-01 18:04:06 Edit:2016-10-01 18:04:20
  • Offline
  • Bayan
50 kişi bakmış cevap
Lavantazeynep çelikarslan toydemir

50 kişi bakmış cevap yok çok mu zor sordum acaba :(


2016-10-03 18:08:29
  • Offline
  • Bayan
Hızlı düşündüm, yan görünüşten
bermanErman B

Hızlı düşündüm, yan görünüşten line ile çizip, kıvrımları yumuşatırdım sanırım.


4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2016-10-04 11:05:53
  • Offline
  • Erkek
bahsettiğiniz korkuluklardan kumaşın nasıl
molotowSerkan Tan

bahsettiğiniz korkuluklardan kumaşın nasıl geçtiğini yada parça parça bağlandığını gözümde tam canlandıramadım fakat,

eğer kumaş tek parça ise birbirini tekrar eden en küçük kısmını bulup CLOTH modifieri ile o kısmı elde etmeniz lazım. Gerisini kopyalayarak bütün bir görüntü elde edersiniz.

Cloth modifiyeri ile çalışırken olabildiğince yüksek poligonlu bir plane ile çalışın, kumaşın kumaşı o kadar gerçekçi kıvrılır ve görünür.

Yada eğer çoğunlukla düz olan kumaşı sadece rüzgarda hafif dalgalanmış, salınmış bir görüntü elde etmek istiyorsan kumaşın en kaba kıvrılan yerlerini el ile düzenle ve turbosmoth yada meshsmooth uygula, sonrasında üzerine

1) poligon sayısını artırıp (tesselate yada farkı bir yöntem ile) noise modifieri ekleyebilirsin.

Yada;

2)Dİsplace yada vray displace uygulayarak map olarak noise verecek bir map ile kırışıklık yaratabilirsin.

Yada;

3)Poligon sayım sabit kalsın diyorsan bump kanalına ve shader mapi olarak yine noise verecek bir map atayabilirsin.


2016-10-04 12:03:35 Edit:2016-10-04 13:59:16
  • Offline
  • Erkek
Anladığım kadarıyla parmaklılar arasında
okitoErdem TürkoğluAvatar

Anladığım kadarıyla parmaklılar arasında balık sırtı dolaşan bir tente görüntüsü istiyorsunuz.
Üst görünüşten create line ile dışarıdan görünecek parmaklığın arkasından görünmeyeceklerin önünden teğet geçen bir curve çizin. Daha sonra bunu parmaklık yüksekliğinde extrude yaparak turbosmooth uygulayın.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2016-10-04 14:17:37
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!