3ds Max : İstenmeyen Noktalar

İstenmeyen Noktalar

bende de şöyle bir sıkıntı var ki sizde de sanırım vardır sıkıntı mı bilmiyorum
; 3d max 2011 de normal çizim yaparken boxların rengi düzgün gözükür ve gölge çıkmazdı ( gölge ayarları kapalı) fakat 2014 te geçtiğimde ufacık noktalar beliriyor siyah siyah her yerde objenin üstünde ve tabiiiiiii gölge de var mesela ben tente çiziyorum altına birşeyler yapmak istesem tentenin gölgesi var yani altı siyah gözüküyor shadows light 2 yapıyorum genede aynı render de çıkmıyorda normal ekranda çalışırken gölgeli gözüküyor ve ufak fak siyah noktalar !!!!... (gölge kapalı olmasına rağmen). şimdiden teşekkür ederim

Saygılar.


Bakayım ne çizmişsin O-o
2014-10-26 13:14:08
  • Offline
  • Erkek
viewport üst sag kısmında
coskuHüseyin Avni SarıkayaAvatar

viewport üst sag kısmında Realistic olması lazım söylediğine göre o Realistic kısmını sağ tıkla Shaded yap


www.huseyinavni.com
2014-10-26 14:30:45
  • Offline
  • Erkek
Hüseyin bey çok teşekkür

Hüseyin bey çok teşekkür ederim sorunumu çözdüm sayenizde ve öğrenmiş oldum, bilgi için de teşekkür ederim.


Bakayım ne çizmişsin O-o
2014-10-26 15:10:28 Edit:2014-10-26 15:27:15
  • Offline
  • Erkek
rica ederim iyi çalışmalar.
coskuHüseyin Avni SarıkayaAvatar

rica ederim iyi çalışmalar.


www.huseyinavni.com
2014-10-26 18:47:12
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!