3ds Max : Hazır objelerin kaplamaları simsiyah

Hazır objelerin kaplamaları simsiyah
tolgaatolga akkaya

Merhaba arkadaşlar sahneme importla veya merge ile hazır objeleri çağırdığımda obje simsiyah oluyor. Objenin map klasörü var ve missing file yazmamasına rağmen user path den yine klasörünü bulup max e tanıtıyorum. Material editörde tüm slotlar simsiyah oluyor. Özellikle objeden damlalıkla material seçtiğimde ``this class does not have an implementation supplied by any of the current loaded DLL`s `` diye ir yazı görünüyor. Fikri olan var mıdır?


2016-07-01 22:22:20
  • Offline
  • Erkek
Selam,
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

Selam,
sorun dokuda değil, kaplamanın render motorunda. Aktif render motorunuzdan farklı bir malzeme seçmişsiniz. Vraydeyken, mental, corona vs. seçmiş olabilirsiniz, ya da tersi.


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2016-07-02 01:08:44
  • Offline
  • Erkek
o malzemeleri render edecek
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

o malzemeleri render edecek olan render motorunu yüklememişsin sen
mahmutun söylediği doğru render motoru seçimini yapabileceğin bir seçeneğin bile yok bilgisayarında daha


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2016-07-02 11:30:49 Edit:2016-07-02 11:32:10
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!