3ds Max : Ekrana göre hizalama ve döndürme

Ekrana göre hizalama ve döndürme
harunsatHarun SatılmışAvatar

Arkadaşlar ekteki resimdeki tankı çalışırken zaman içinde döndürmüşüm. Animasyon yapayım dedim ve kendi etrafında döndürdüm. Fakat resimde gördüğünüz gibi (ben sadece y ekseninde dönmesini istedim) kafasına göre dönüyor.

Şimdi bu cismin düzgün dönmesini ve yönlerinin sıfırlanmasını nasıl sağlayabilirim. Align den yapılacak her şeyi yaptım, kordinatlarınıda sıfırladım ama genede dediğim gibi olmadı. Yardımcı olursanız sevinirim.

http://i.hizliresim.com/lYyYok.jpg


Bize, analardan oğullardan dilekler yeter, yazın sarı kışın beyaz çiçekler yeter...
2014-04-20 19:43:00
  • Offline
  • Erkek
local, world , v.s
cosmosiiievren yıldırım

local, world , v.s ordan da sıfırladın mı


2014-04-20 21:06:58
  • Offline
  • Erkek
görselde . rotate değerleri
cfttfcdursun ÜMİTAvatar

görselde . rotate değerleri sıfırlanmış gözükmüyo


25524
2014-04-20 22:47:16
  • Offline
  • Erkek
Rotate değerleri döndüğü için
harunsatHarun SatılmışAvatar

Rotate değerleri döndüğü için zaten sıfır değil. Animasyonun her hangi bir anında aldım o görüntüyü. Yanlız daha sonra çözdüm olayı. Tüm gurupları dağıttım, hepsinin merkezini yeniledim, sonra tekrar gurup yaptım sorunum ortadan kalktı. Teşekkürler.


Bize, analardan oğullardan dilekler yeter, yazın sarı kışın beyaz çiçekler yeter...
2014-04-21 10:18:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!