3ds Max : Cam Materyal Hdr Yansıma Sorunu

Cam Materyal Hdr Yansıma Sorunu
muratmorMurat MORAvatar

Öncelikle Merhaba,
Vray HDRİ ile gökyüzü atadığımda kücük sahnelerde örneğin sadece bir otomobil modeli gökyüzü yansımalarını camın üzerinde gayet güzel yakalayabiliyorum ve cam içini göstermiyor.

Fakat büyük sahnede (karma yapı) aynı ayarları uyguladığımda içini modellediğim rezidans modelinin içinin görünmemesini istiyorum aynı şekilde hdr ve ayarları uygulamama rağmen camda yansımalar oluşmuyor ve direkt olarak içini gösteriyor.
Bu problemi nasıl çözebilirim?

Hazırladığım Cam Malzeme

Diffuse: Siyah
Frestel Reflections: 1,6 ve 3,0`da denedim
Reflection glosssines: 0,95
Reflection ve refract (255) beyazda
Reflection ve refract subdivsleri 12, max depthler 10 da (her ikisinde de)

Render Ayarlarında
İllumination açık
GI Irradiance map ve light cache
Enviromentte Vray Hdri atanmış
Vray Enviromentte ise GI ve reflectiona yine Hdri atanmış durumda

Ayarlar bundan ibaret yaprdımcı olabilirseniz sevinirim, ilginiz için şimdiden teşekkürler.


2017-10-30 23:47:39 Edit:2017-10-31 00:27:40
  • Offline
  • Erkek
Bu standart cam materyali.
okitoErdem TürkoğluAvatar

Bu standart cam materyali.
http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray-20-glass-liquid-01.htm

Tinted yani reflecte cam istiyorsan, fog color`ı koyu mavi yapıp, fog multiplier`ı değerini yüksekltebilirsin. İstediğin etkiyi yakalamak için reflection değerini arıtırıp, refraction değerini de kısarak denemeler yapman gerekiyor.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-10-31 08:09:27
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!