3ds Max : animasyon için physique mi skin mi

animasyon için physique mi skin mi
AKKURTKadir AkkurtAvatar

Arkadaşlar merhaba. Ben yeni yeni 3ds max ile uğraşıyorum. Karakter animasyonu için skin modifier mi kullanmalıyım yoksa physique modifier mi. Physique basitçe şeyler yapabiliyorum. Ama yaparken çok sıkıntı yaşıyorum. Özellikle bol polygon lu modellerde. Skin ni çok araştırmadım. Sizce skin daha kolaymıdır. Ayrıca animasyonlarda bone mu kullanmalıyım yoksa biped mi.

Ya da Karakter animasyon için Maya daha mı uygundur.


2015-11-23 13:39:25 Edit:2015-11-23 13:57:55
  • Offline
  • Erkek
Aslen skin yada physique
Seke

Aslen skin yada physique kullanma kararı sana kalıyor çünkü sonuc olarak yaptığı iş aynı.Ancak physique daha kapsamlı ve high poly modeller için daha uygundur.Skin genellikle low poly nesnelerde kullanılır ve oldukça basit bir modifier.high poly modele rigging yapmak zaten her zaman zordur.
Vallahi ve billahi :D maxte kullansan mayada kullansan karakter animasyonu için mayanin maxten maxinde mayadan fazlası yok bence.Sadece karakter animasyonu yapicam dersen mayaya geç çünkü sektörde genel bir kanı sebebiyle maya kullanılır.Karakter animasyonu için en uygun ve kolay program nedir dersen iclone dur.mayaya aktarım da yapabilirsin vs vs.


2015-11-24 23:29:06
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!