3ds Max : 3Dsmax ilginc material sorunu

3Dsmax ilginc material sorunu
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

Merhaba arkadaşlar. bugun sebebini anlamadığım bir sorunla karşılaştım.

sahnede bir box cizip edit poly dedikten sonra, üzerine mesela metal kaplaması attım ve ardından küpün bir yüzeyini secip oraya cam materyali attıgımda bütün box cam materyali ile kaplanıyor.

bu sorunla karşılaşan ve çözebilen arkadaşlar varsa ve yardım edebilirlerse sevinirim.


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2016-10-02 17:34:04 Edit:2016-10-02 17:53:54
  • Offline
  • Erkek
En iyisi materyal kimlik
halkaFurkan YILMAZ

En iyisi materyal kimlik ID ler oluşturup multi sub object materyali ile çözmek


Soruyu doğru anladığımı varsayarak cevapladım ama yanlış da anlamış olabilirim.


www.furkanyz.com
2016-10-02 22:16:44 Edit:2016-10-02 22:17:03
  • Offline
  • Erkek
kutunun yüzeyini poligon modunda
SinanivSinan İ.Avatar

kutunun yüzeyini poligon modunda seçerek detach yaparak ayrı nesne olarak da materyal atabilirsin.


2016-10-03 01:57:41
  • Offline
  • Erkek
ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

ilginiz için teşekkürler arkadaşlar. sorunu an itibariyle çözebildim.

güncelleme geldiğinden dolayımıdır nedir onu anlamadım yanlız.

customize/preferences /general / sub-materials daki assign automaticly
kutucugundaki işaretin kalkmasından kaynaklanıyormuş.


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2016-10-03 11:59:18
  • Offline
  • Erkek
obje editable poly olsaydi
nevermindevren öztürkAvatar

obje editable poly olsaydi dedigin olurdu ama edit poly de arkadasin dedigi gibi ID vermek gerekiyor.


rock your body.
2016-10-03 22:10:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!