Maya 3D : 800 obje tek mesh

800 obje tek mesh
xmetinxsinan aydemir

Ornegın bir çöp kutusu

oyun motorunda çöp kutusunu cogaltarak ıstedıgım yere koyuyorum tum neselerın tek bır objeyı referans almıs oluyor sorun yok

ancak mayada

800 tane cop kutusunu sahmene dızıp export alıp oyun motoruna atarsam
1fbx dosyası ıcıne 800 tane mesh koyuyor


combine yaparsam da 800 çöp kutusu bırleserek bana yenı bır mesh verıyor

tüm nesnelerin aynı meshi göstermesını nasıl saglayabılırım?



2014-10-28 19:01:22
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
mesh
troy481@ferit mustafa sezer

Multi scatter for Maya,Vray scatter for Maya Plug in deneyebilirsiniz.


2014-10-28 21:30:49
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
cevap için teşekkür ederim
xmetinxsinan aydemir

cevap için teşekkür ederim bunların ne olduğu ile ilgili bi araştırma yapacağım


2014-10-29 00:28:38
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Senin bu dedigin Instancing.
tricecoldNewtimucin ozgerAvatar

Senin bu dedigin Instancing.

Istedigin noktalara birer particle koyar isen sonradan particle menusunden instance yapabilirsin


MAYA/HOUDINI SR.FXTD / MPC timucinozger.com
2014-11-13 10:44:08
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.timucinozger.com/
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !