Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/aybars3d/public_html/inc/forum/htm.php on line 48
Amd treadrepper 1950x ve asus 1080 ti 3dsmax performansı - Bilgisayar Donanım 2

Bilgisayar Donanım : amd treadrepper 1950x ve asus 1080 ti 3dsmax performansı

farklı sürücüleri de denemenizi
RenderAliAli DemirtaşAvatar

farklı sürücüleri de denemenizi öneririm.
işlemci için bios ile performans arttırma seçenekleri mevcut netten bulabilirsiniz genelde 4ghz kullanıyorlar fakat 3900mhz bile size cinebench de 3200 skorunu getirecektir %10 a yakın bir performans artışı alabilirsiniz.
opengl ile ilgili çok fzala bir şey diyemiyeceğim fakat nvidia denetim masasından 3d ayarlar bölümünde üçlü arabellekleme seçeneğini aktif edebilirsiniz.
oyun oynamadığınız sürelerde vsync kapalı tutun, ayrıca yine aynı ayarlar bölümünde güç yönetimini performansa ayarlayın.
genel windows ayarlarında da güç yönetimi bölümünü yüksek performansa getirirsiniz.


2017-09-20 17:42:33 Edit:2017-09-20 17:43:54
  • Offline
  • Erkek
Ali bey bilgilendirme için
izzet_7502izzet ipekli

Ali bey bilgilendirme için çok teşekkür ederim.akşam ilk iş denicem .


2017-09-20 17:57:01
  • Offline
  • Erkek
Fiyatı ve 16 core
bermanErman B

Fiyatı ve 16 core her açıdan önemli, özellikle akşam bırak sabah alcılar için. Ofis ortamında hızlı çalışılıyor sahneyi sürekli test emte imkanı olmuyor. Saçma bir material veya ışık kaynağında zaman kaybını iyi tolare edecektir.

Diğer testleri merakla bekliyorum.

Paylaşabilirsen sistem maliyet bilgiside iyi olur


4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2017-09-21 00:37:58
  • Offline
  • Erkek
Erman bey vatan ve
izzet_7502izzet ipekli

Erman bey vatan ve hepsiburadadan topladım net olarak yazmadım ama 16.000 civarı tuttu . Overckock yaptıktan sonra testleri yapicam henüz bitiremedim


2017-09-21 09:34:38
  • Offline
  • Erkek
Hocam öncelikle hayırlı olsun
yessorYaser say

Hocam öncelikle hayırlı olsun threadripper iyi bir işlemci fakat sistem Xeon sistemler le yarışıyor
www.hakankarci.com/files/sokak.rar bu dosyayı bir render yapın genelde youtubda bu dosya render yapılıyor


2017-09-30 01:48:45
  • Offline
  • Erkek
tesekkürler yasar bey .
izzet_7502izzet ipekli

tesekkürler yasar bey . indirip denerim sonuçları yazarım


2017-10-01 13:14:29
  • Offline
  • Erkek
ama denk sonuc olmaz bu render vray eski sürümlerıyle yapılmış
MUSTAFARMmustafa uçar

ama denk sonuc olmaz bu render vray eski sürümlerıyle yapılmış

ama denk sonuc olmaz bu render vray eski sürümlerıyle yapılmış


2017-10-01 16:39:48
  • Offline
  • Erkek
İzzet Evermotion hazır sahnelerden
Kale-Proje-TasarimResül ÇELİKAvatar

İzzet Evermotion hazır sahnelerden birini render alıp sonucunu paylaşırsan daha sağlıklı olur sanki. Bende kendi makinamda aynı sahneyi renderlicem. Şuan 88 çekirdek work sistem var birde modelleme ve deneme renderi için i7 war fakat i7 yakın zamanda sorun çıkarabilir 6 yıldır sürekli render alıyorum miladı doldu artık. Senden gelen sonuçlara göre bende aynı makinadan toplamayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler.


Kale Proje Tasarım 0541 401 07 75
2017-10-01 18:15:32
  • Offline
  • Erkek
Mustafa bey zaten aynı
yessorYaser say

Mustafa bey zaten aynı testi güncel 2696 v3 72 çekirdek 5 6 dakikada alıyor vray 3.5 ile bazı anakartla var oynama yapılan onda 4 dakikaya kadar inen var ben fiyat olarak bahsetmiştim ama işlemci iyi 2683 v3 7 dakika 11 dkka Corona da rekor 2696 v3 te 30 sn bende 4 adet 2680 v2 3 adet 2687w v2 sistem var 1 adet 2683 1 adette 2696 v3 endusuk cinebench 2570 en yüksek 4800 Corona 2680 v2 ile aynı sonucu almış 1950x 4 GHz de oyuzden CB ye güven yok 2687w v1 serisi 64 adet sanal makina açıp hepsinde


2017-10-02 10:10:52
  • Offline
  • Erkek
720p film açıyor 64
yessorYaser say

720p film açıyor 64 makinanın her biri win7 hepsine vlan yüklü ve bu makinada server kurulu hayvan gibi 40 GB


2017-10-02 10:11:48
  • Offline
  • Erkek