Diğer 3D Programları : Lumionda Duvarlar Boş Gözüküyor

Lumionda Duvarlar Boş Gözüküyor
drQuantumOğuzhan YıldırımAvatar

Lumionda Duvarlar Boş Gözüküyor

Max`ten editable mesh veya poly olarak attım denedim fakat yinede dışardan bakıldığında boş , içerden bakıldığında dolu gözüküyor duvarlar. Bir türlü çözemedim. Lumion 5 pro kullanıyorum şuan.

2014-12-26 23:07:05 Edit:2014-12-26 23:13:54
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.avangart.fr
{islemler}
Dış duvarlar da bu
drQuantumOğuzhan YıldırımAvatar

Dış duvarlar da bu

Dış duvarlar da bu şekilde

2014-12-26 23:07:57
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.avangart.fr
{islemler}
maxte duvarlarınıza shell ile
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

maxte duvarlarınıza shell ile ya da face extrude ile kalınlık verebilirsiniz. Şu hali ile 0 kalınlıkta ve normalleri içeriden gözükecek şekilde.


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2014-12-26 23:19:05
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
duvarları ayrı export et
Sanal-ArtistSait ToksözAvatar

duvarları ayrı export et Lumionda birleştirmeyi denesene belki olabilir


www.saittoksoz.com www.saittoksoz.net
2014-12-26 23:33:39
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
shell ver çözülür
numannumanNuman KalyoncuoğluAvatar

shell ver çözülür


www.nmn.com.tr
2014-12-27 00:25:14
  • Offline
  • Erkek
  • nmn.com.tr
{islemler}
Duvarlar zaten kalın, üstüne
drQuantumOğuzhan YıldırımAvatar

Duvarlar zaten kalın, üstüne bir daha shell verince sonuç elde edilmiyor.

Polygon algılama kısmında bir sorun var sanırım. Eskiden max`te tek bir polygon`u sahnede izlerken arka kısmı karanlık duruyordu, normal verip ters-düz ediyorduk. Buradada ona benzer bir problem var sanırım ama çözemedim.


2015-01-21 20:46:08
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.avangart.fr
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !