Ders İstek : Zbrush dersi

Zbrush dersi
HopeÜmit timsah

Zbrush eğitimi almak istiyorum programla ilgili hiçbir bilgim yok bj konududa yardımcı olabilecek yada bilgi verebilecek biri varmı


2017-12-13 07:51:14
  • Offline
  • Erkek
Buradan bakabilirsiniz
troy481@ferit mustafa sezerAvatar

https://www.youtube.com/watch?v=dvIz-LttiVI.
https://vimeo.com/153413755 Arayüz dersi 42 dakika izlemenizi tavsiye ederim.Faydalı bir ders.
https://www.youtube.com/watch?v=Hu2phXwyfzk
https://www.youtube.com/watch?v=EEXdDbXy8M0
https://www.youtube.com/watch?v=YeivutMuQgw
Dersler 6. derse kadar devam ediyor.Ancak İngilizce.Ama herkesin anlayacağı bir şekilde.Kolay gelsin.


2017-12-13 12:19:09 Edit:2017-12-13 12:41:06
  • Offline
  • Erkek
İlginiz için teşekkür ederim
HopeÜmit timsah

İlginiz için teşekkür ederim kurs yada ders veren birilerini bulana kadar gönderdiğiniz linklerden faydalanmaya çalışıcam çok teşekkürler


2017-12-13 18:28:33
  • Offline
  • Erkek
ankarada oturuyorsan bende bir
hasanaydinHacı Hasan AYDINAvatar

ankarada oturuyorsan bende bir sürü egitim videosu var hard diskini getirirsin yüklerim izlersin. DigitalTutors - Lynda - Gumroad daki bütün videolar var.

Yada verdiğim linkteki sitenin arama satırına

http://tparser.org/zbrush-tutors

zbrush tutors
zbrush lynda
zbrush gumroad

yaz bir sürü video çıkıyor onları torrentle indir izle. ben ordan indirdim orda olmayanlarıda siteye üye oldum geri kalanını indirdim.


2017-12-13 23:52:01 Edit:2017-12-13 23:56:19
  • Offline
  • Erkek
Michael Pavlovic öneririm. torrentleri mevcut.
BurakBBurak BayramAvatar

https://www.youtube.com/watch?v=c5qWgQKk47M&list=PLWQ5rLifjInYLdtwnL3Cu_b9-ViZrULJZ

bu abiden bi ön bilgi edin videoları bitirip, sonra hasanaydın ın dediği yöntemi uygula, zaten Türkçe eğitimlerle zbrush da pro olamazsın, arayüzü ön bilgiyi Türkçe edindikten sonra yabancı eğitimleri izleyerek gelişirsin çok detaylı ve geniş çaplı bilgiler hatta istediğin sektörde modelleme eğitim türleri bulursun. ben sana Michael Pavlovic in 3 setten oluşan eğitimini öneriyorum. Türkçe den sonra en güzel set budur heralde. gerçekten bu 3 set diğer setlerden daha detaylı ve bu adamın anlatım tarzı çok iyi. yani ben öyle düşünüyorum. ingilizce bilmene gerek yok dediğim gibi Türkçe olarak bir ön bilgi edintikten sonra ingilizce izleyerek öğrenirsin. bende bu 3 setin torrentleri mevcut özelden ulaşırsan atarım. direk indirirsin.


2017-12-14 05:12:15 Edit:2017-12-14 05:13:04
  • Online
  • Erkek
Cok teşekkür ederim ilginiz
HopeÜmit timsah

Cok teşekkür ederim ilginiz için çok değerli bilgilere ulaştım sayenizde programı bulup indirdikten sonra tavsiyelerinizle bişeyler öğrenebilmek için buna kafa yormaya başlıycam teşekkürler


2017-12-14 08:59:18
  • Offline
  • Erkek
Hasan aydın abim yada
HopeÜmit timsah

Hasan aydın abim yada kardeşim


2017-12-14 09:06:26
  • Offline
  • Erkek