Acemi Köşesi : Hoşgeldin Yeni Üye

Hoşgeldin Yeni Üye
drekonNecmi DemirkeserAvatarDükkan sahibi

Yeni ÜYelerimiz ve Acemi 3D sevdalıları bu bölümde istediği gibi kendini ifade edebilir ve eleştiri almadan yazı yazabilir. Diğer bölümlere nazaran daha hızlı cevaplanır.

Tek ricamız kurallara bir göz atmanız:
http://www.tr3d.com/kurallar/forum/


Kısaca özet geçersek: No Siyaset No Cry.

Minik not:
Render Resimleri Galerideki "Acemi" bölümüne yollarsanız eleştiriler daha yapıcı olacaktır.


 

Soru soracaklar için: sorular için yeni konu açarsanız cevap geldiğinde ikaz işareti ile haber alırsınız.

http://www.tr3d.com/forum/konu-yeni/acemi/


yield return new WaitForEndOfFrame(); anim=GetComponent<Animator>();
2016-12-29 21:55:08 Edit:2017-01-17 18:18:51
  • Offline
  • Erkek
Süper olmuş Hocam :)
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Süper olmuş Hocam :)


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-30 12:12:58
  • Offline
  • Erkek
import
nrdnnnNURDAN ARSLAN

ben autocadde modelleyip max e atıyorum. önceden yaptığımda duvarlar box şeklinde geliyordu. şimdi ise içi boş yüzey olarak geliyor parçalanıyor düzenleme yapamıyorum neden olabilir bilgisi olan var mı acaba ?


2017-01-16 14:16:13
  • Offline
  • Bayan
versiyon
drekonNecmi DemirkeserAvatarDükkan sahibi

Önceden Kullandığın max-autodcad versiyonları farklıdır, şimdi kullandığın versiyon başka...


yield return new WaitForEndOfFrame(); anim=GetComponent<Animator>();
2017-01-16 18:50:22
  • Offline
  • Erkek
autocad`de polyline çizerken duvarı
bermanErman B

autocad`de polyline çizerken duvarı kapatırken c ile polyline`ı kapatırsanız dolu olacaktır. 3dmax`tede vertexleri weld yaparsanız çizgiler kapanır diye tahmin ediyorum


2017-01-17 10:52:50
  • Offline
  • Erkek
2 problem hkk
mimburakburak sinanAvatar

Hocam merhabalar,

Öncelikle böyle bir site için çok teşekkür ederim. 3ds max ile üç aydır çalışıyorum. Benim 2 sorunum var inşallah yardımcı olursunuz.
1. Genelde taş duvar kaplama yapıyorum ama bunun düz kutucuklar şeklinde değilde gerçek taş gibi girinti-çıkıntılı yüzeyli çıkıntılı yapmak istiyorum taş tanelerini.
2. HDRI kullanımında çok büyük scale oluyor. Yani pencerenin arkasına doğal görünüm getiremiyorum, hdri deki resim çok büyük olduğu için tek bi nesneyi cama sığdırıyor. Umarım anlatabildim yani resimdeki bir ağaç mesela penceremin 10cm önünde gibi yakın duruyo ayarlayamıyorum bir türlü.

Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla.


Önemli olan kaliteli render değil gerçekçi render. ;)
2017-01-17 10:58:37
  • Offline
  • Erkek
displace
drekonNecmi DemirkeserAvatarDükkan sahibi

1. displacement kaplama ve Bump konularını öğren
2. HDRI ışık için işe yarar, Arkaplan için düz bir fotoğraf kullan


yield return new WaitForEndOfFrame(); anim=GetComponent<Animator>();
2017-01-17 18:20:14
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler
mimburakburak sinanAvatar

Hocam çok teşekkür ederim. Displacement konusu tam aradığım şeydi. HDRI konusunu da sizin dediğiniz gibi yapacağım.
Saygılarımla.


Önemli olan kaliteli render değil gerçekçi render. ;)
2017-01-18 09:52:00
  • Offline
  • Erkek