3ds Max : Sadece Seçili Obje Renderi

Sahnenin orjinali
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Sahnenin orjinali

Sahnenin orjinali

Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-18 14:15:36
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
evet benim dediğim şekilde
gulsen35

evet benim dediğim şekilde objelerin yansıma özellikleri kalkıyor. sadece ışık ve seçili oble kalıyor. imalat aşamasında çok sık kullandığım bir yöntem bu.


2016-12-18 14:17:35
  • Offline
{islemler}
Animasyonda gölge ve yansıma
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Animasyonda gölge ve yansıma kaybolması kabus olabilir.. :D


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-18 14:18:48
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
evet animasyon yaparken dikkate
gulsen35

evet animasyon yaparken dikkate alınabilir. ama ben bu yöntemi metrajda imalatta kullanamam ki.


2016-12-18 14:21:23
  • Offline
{islemler}
Yani ben imalat aşamasını
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Yani ben imalat aşamasını bilmem Gülşen Hanım. Ama mesela interaktif bir katalog hazırlarken ve veya animasyonda 1. yöntem kadar sağlıklı bir yöntem yok. Metraj ve imalata avantaj dezavantajını bilmem..


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-18 14:23:43
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
arkadaş ne amaçlı soruyor
gulsen35

arkadaş ne amaçlı soruyor acaba. animasyon yapıyorsa dediğiniz doğru olabilir. ben animasyonu bilmiyorum.Dekorasyon üzerine çalışıyorum daha çok.Benim dediğim şekilde diğer objeler tüm efektleriyle birlikte ortadan kalkıyor.sadece ışık ve obje kalıyor. Sizin dediğiniz şekilde özellikre nesneyi kesen nesneler renderde kırpılıyorsa buda benim bir işime yaramıyor.


2016-12-18 14:31:00 Edit:2016-12-18 14:54:11
  • Offline
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !