3ds Max : Projeksiyon Tipi Kaplama
Arkadaşlar şimdi 3ds max diyelim ki birşey modelledik, modelimiz karmaşık olmayacak. Odalar kutular şeklinde. Bunun üzerine bir fotoğrafı yapıştıracağız. Projeksiyon gibi bir resmi düşüreceğiz.
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
Bunu gerçek hayatta zekasıyla uygulayan arkadaşlar var zaten, şu sanatçılar da aslında bu işlemi yapıyor, üç boyutlu bir ortama bir resmi bir açıdan yapıştırıyor sanki. Ben bir çeşit bunu yapacağım ama tüm kamera kadrajına yapmam gerekiyor
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
Resmi projeksiyon gibi modele düşürdüğümüzde sadece doğru açıdan, projeksiyonun bakış açısından resim mantıklı şekilde görülecek, diğer açılardan saçma sapan birşey olacak. Ve resmin modele yapışması gerekiyor tabiki, diğer türlü işimi görmez.
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
camera map?
- Offline
- Erkek
Araştırıyorum.
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
Oldu, teşekkür ederim :)
- Offline
- Erkek http://furkanyz.com
ne demek. onlar iki cesit. biri "camera map" digeri "camera map (WSD) aradaki farki biliyodum unuttum.
- Offline
- Erkek