3ds Max : obje döndürme animasyonu

obje döndürme animasyonu
amanti

Bir objeyi 0-100 keyleri arasında 10 tur döndürüyorum. Oynattığımda animasyonu yavaştan başlayıp hızlanıyor ve dururken tekrar yavaşlama oluyor. Benim istediğim 0 ve 100 keyleri arasında sabit hızlarda başlayıp dönüp durması. Bunu nasıl yapabilirim curve editörden sanıyordum ama bulamadım bişey.


2011-07-22 18:49:18
  • Offline
{islemler}
Merhaba bunun yapmanın yolu
ercan517

Merhaba bunun yapmanın yolu şöyle. " http://b1107.hizliresim.com/11/7/23/1617.jpg "

Bu resimde kırmızı yuvarlak içine alınan yere gel ve tıklayıp bekle üstüste farklı seçenekler çıkıcak. Eğer ordan resimdeki gibi düz çizgiyi seçersen animasyon başladıgı gibi biter. Ordaki seçenekleri kullanarak farklı hızlıdan yavaşa yavaştan hızlıya anımasyonlar yapabilirsin.

Senın sorununa gelince anımasyon kolay birşeyse sil , ordan düz cizgiyi seç ve tekrar yap.

Bunun curve editörden de yolu var ancak bilgisayar meşgul oldugu için onun resmını çekemedim. Oda şöye oluyor

Anımasyon verdıgın nesneyi seç seçili iken curve editoru aç orada nesnesin tüm hareketleri vs. göreceksin grafik gibi.
Soldan rotate kısmına gir hangi eksende ceviriyorsan onu seç, seçince orta ekranda noktalar göreceksin büyük ihtimalle noktalar eğrilerek gidiyordur.

Her noktayı seçip sağ tıklatıgında ilk baştaki gibi seçenekler oldugunu göreceksin ancak burda 2 yer var geliş ve gidiş her ikisinede tıklayıp düz çizgiyi seçersen ve her nokta için bunu yaparsan (dönüş için tabiki) istediğin gibi düzeltebilirsin.

Umarım anlatabilmişimdir :=D


2011-07-23 04:17:59
  • Offline
{islemler}
Teşekkür ederim yaptım sağolasın
amanti

Teşekkür ederim yaptım sağolasın


2011-07-25 18:57:30
  • Offline
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !