3ds Max : Modellemede Şöyle Bir Sorun Yaşıyorum

Modellemede Şöyle Bir Sorun Yaşıyorum
KamilXYZKamil Kuzguncu

Modellemede Şöyle Bir Sorun Yaşıyorum

merhaba arkadaşlar, edit polyde çizim yaparken şöyle bir şeyle karşılaşıyorum her edge diğer edge e eşit sayıda polygonlarla bağlı fakat böyle bir sorun var, bunu nasıl çözüyorsunuz, ne yaparsam böyle olmaz ? teşekkürler

öğreniyorum öyleyse varım ...
2011-09-08 17:26:16 Edit:2011-09-08 18:01:04
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Yardımcı Olmak İsterim Fakat
sinankurulum

Yardımcı Olmak İsterim Fakat Sorununuzu Anlamadım Biraz Açabilirmisiniz Kamil bey.


2011-09-08 18:23:24
  • Offline
{islemler}
Daha açık olursanız yardımcı
EnqinEngin Yiğit

Daha açık olursanız yardımcı olmamızı kolaylaştırırsınız Kamil Bey.


2011-09-08 19:10:19
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.cg-er.com
{islemler}
Ülkemizdeki genel sorunlardan biri
iletisimnetTürker ERTENAvatar

Ülkemizdeki genel sorunlardan biri daha.Kendini anlatamama ve anlayamama,sorunları ifade etmekteki yetersizlikler...
"Fakat şöyle bir sorun var" cümlesinden sonra,oradaki "şööööyle" olan sorun açıklanmamış....
O halde,
Sorun ne?


Yeni gelen bebeler,biraz saygı yahu...Bana değil,birbirimize...
2011-09-08 23:11:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
dostlarım ilginize teşekkürler ben
KamilXYZKamil Kuzguncu

dostlarım ilginize teşekkürler ben

dostlarım ilginize teşekkürler ben sorunu eksik yazmışım fakat bu yoldan geçmiş biri şu resime bakarak sorunun ne olduğunu kesin anlar diye düşünüyorum gördüğünüz şu yüzeylerde kendiliğinden face ler oluşuyor ama hepsi aslında polygon, render alıncada her polygon 2 ye bölünmüş üçgenler şeklinde gözüküyor, resime bakarsanız sağ ve solda polygonlar düzgün iken, ortada kalan polygonların faceler şeklinde görüldüğünü anlayabilirsiniz, benim sorunumda bu, polygon olan yüzeyler neden faceler şeklinde gözüküyor, bu görünüm renderımıda etkiliyor, teşekkürler

öğreniyorum öyleyse varım ...
2011-09-09 10:04:15 Edit:2011-09-09 10:07:49
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
boolean kullandıysan ondan yapar
advertisarTurhan TosunAvatar

boolean kullandıysan ondan yapar ve varteks noktalarının x y z koordinatlarında birbirlerine parelel olark eşit değilse ondan yapabilir


2011-09-09 11:11:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
booleon kullanmadım, düzlemler aynı
KamilXYZKamil Kuzguncu

booleon kullanmadım, düzlemler aynı fakat polygonlar bozuk yardımcı olamadın pek turhan, ilgin için saol


öğreniyorum öyleyse varım ...
2011-09-09 13:36:25 Edit:2011-09-09 13:37:57
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Objenizi editable poly haline
ArkondeRAlper SözenAvatar

Objenizi editable poly haline getirin. Sorunlu olduğunu söylediğiniz poligonları seçin. Daha sonra Polygon Smoothing groups dan kullanılmayan bir group seçip tıklayın ve render edin. Sorun çözülecektir.

Alternatif olarak autosmooth komutunu da kullanabilirsiniz fakat treshold değerini dikkatli ayarlamanız gerekir.


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2011-09-09 13:43:42 Edit:2011-09-09 14:21:49
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !