3ds Max : Modellediğim obje parçalandı !

Modellediğim obje parçalandı !
BurakBBurak BayramAvatar

arkadaşlar ss alamadım k bakmayın bir kanepe modelledim üzerinde tabi turbosmooth dahil 5 6 tane modifier vardı detaylı bir modellemeydi, herşeyi bitirdim modeli kopyaladığım an kopyası bütün ince detayları parçalanmış birbirine geçmiş vertex ve edge hataları ile doldu sorunu anlamadım nerde hata yaptığımı da. neyse bende kopyalamadan o şekilde kaydettim tabi hata etmişim geri açtığımda aynı kopyaladığımdaki gibi parçalanmış olarak geldi obje. bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı açıkcası tırsmıyor değilim sürekli başıma gelirse diye.


2017-12-31 20:34:44
  • Online
  • Erkek
Objeyi bitirdikten sonra poly
aylmzabdullah yılmazAvatar

Objeyi bitirdikten sonra poly e çevirin o şekilde kullanın. Bozulma olmaz. Bu arada aynı dosya içerisinde kopyalanınca bozulmaması gerekir. Başka bir dosyaya merge yapınca bozulur. Onun nedeni sahnelerin ünit ayarlarının farklı olmasıdır.


Bildiklerimiz kadar bilgili, bilmediklerimiz kadar cahiliz. Aylmz
2018-01-02 09:45:59
  • Offline
  • Erkek