3ds Max : Instance Özelliği ile Kopyalarken Materyal Atama

Instance Özelliği ile Kopyalarken Materyal Atama
celine06selin okcu

Bu komutu mimari çizimlerimde editable poly yaptığım katlarımı kopyalarken kullanıyorum. Ancak bir yüzeye materyal atadığımda materyal tüm katlarda o yüzeye yansıyor aynı editable polynin başka bir yüzeyine farklı bir metaryal atarsam bazen değiştirmiyor. Yanyana iki yüzey seçtiğimde dahi bu sorunu yaşayabiliyorum sebebi ne olabilir?


2016-07-15 15:32:25 Edit:2016-07-15 15:56:21
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
Bir box a editablepoly
aylmzabdullah yılmazAvatar

Bir box a editablepoly modifieri eklemek ile bir box ı editablepoly ye çevirmek farklı etkiler gösterir.

Eğer editablepoly bir objeye farklı materialler verecekseniz "multisubobject" materiali kullanın sorunlarınızı çözersiniz.


Bildiklerimiz kadar bilgili, bilmediklerimiz kadar cahiliz. //aylmz
2016-07-15 16:36:58
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Material Editor`de options sekmesinde
portoDeniz ErtanAvatar

Material Editor`de options sekmesinde "Propagate Materials to Instances" seçeneği etkinse instances olan nesnelerin birine verilen material hepsine geçer.


2016-08-03 21:18:17
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Teşekkür ederim
celine06selin okcu

Teşekkür ederim "Propagate Materials to Instances" sorunu çözdü sanırım.


2016-09-08 15:31:25
  • Offline
  • Bayan
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !