3ds Max : İndirdiğim çizimlerin malzeme, arşiv klasörlerini nasıl saklamalıyım?

İndirdiğim çizimlerin malzeme, arşiv klasörlerini nasıl saklamalıyım?
çizgici

Merhabalar;
Çeşitli sitelerden indirdiğim mekan çizimlerinin malzemeleri, ies bilgileri iç içe bir sürü dosya ile birlikte geliyor. (Arşivler mi demek daha doğru). Beş altı boş dosya açtıktan sonra ulaşabiliyorum bir malzemeye diğer texture başka dosyalar içinde vs.

Sorum şu; bir çok iç içe olan dosyaları açarak ulaştığım malzemeleri tek seferde ulaşabilmek için yerlerinden alıp tek bir dosya içinde toplarsam zinciri bozmuş olur muyum yoksa etkilenen bir şey olmaz mı?

İyi günler dilerim.


2016-05-02 15:33:33
  • Offline
{islemler}
Kopyalarını alıp denesen yararlı
Seyfeddin

Kopyalarını alıp denesen yararlı olur.


2016-05-02 17:02:55
  • Offline
{islemler}
Böyle durumlarda dosyalarını aşağıdaki
yavuzSerkan Yavuz

Böyle durumlarda dosyalarını aşağıdaki scripti kullanarak tek bir klasörde toplamanı öneririm.
İstersen Ies`leri, Vrmesh`leri vs ayrı klasörde depolayabilirsin.
http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/mb-resource-collector
Dosya yolların da güncellenecektir. Eğer burada sıkıntı çıkarsa References/Asset Tracking kısmından dosyalarının path`lerini tekrar tanımlayabilirsin. Map`lerinin bulunduğu klasörün adı "maps" olsun.


2016-05-02 19:46:57 Edit:2016-05-02 19:47:39
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !