3ds Max : Eğri yüzeylerde dönen yol şerit çizgisi

Bu arada bir güzel
cgahmetchessmasterAvatar

Bu arada bir güzel yöntem daha var arkadaşlar - yol eksenimizi maxde line olarak çiziyoruz - daha sonra bi kutu yada başka bi objede olabiir (rectangle+extrude+edit poly) burda segment sayısı çok önemli kutunun segmentlerinin yeterli olması önemli - kutuya Path Deform uygulayıp yol eksenini spline yaparsak kutumuz yol şeklinin alıyor ve düz kaplamamızda yolu kusursuz takip ediyor - aynı zamanda path deformdan oncede Uvw Map uygularsak o sekilde müdahale etmekde mümkün - modelleme uğaştırıcı ama çok esnek bi yöntem - Sweep Modifierda güzel yalnız orda bitmap ayarları ile oynamak lazım sadece o kısmı hoşuma gitmedi - Yorum yapan ve yardımcı olan arkadaslara tekrar teşekkür ederim.


Bu işte iddalı değil sadece istekliyim.
2011-09-07 14:35:23
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
chessmaster
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

Şöyle Okudum Bir deneyeyim dedim.Gayet güzel Teşekkürler.


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2011-09-07 16:07:34
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
UVW unwrap ile nasıl yapıldığına dair ufak bir ders hazırladım.
exedesignFatih EkeAvatar

UVW unwrap ile nasıl yapıldığına dair ufak bir ders hazırladım. Aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

3D max yazılımı ile UVW unwarp yöntemi ile eğri modellere pratik kaplama hazırlanması


http://www.screenr.com/TjCs


2011-09-09 12:04:54 Edit:2011-09-09 12:05:19
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Fatih beyin dersi çok
cgahmetchessmasterAvatar

Fatih beyin dersi çok güzel ve gerçekten pratik bi yöntem , teşekkürler fatih bey elinize sağlık


Bu işte iddalı değil sadece istekliyim.
2011-09-09 12:19:39
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Fatih Eke
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

Fatih Eke teşekkürler.Güzel ders


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2011-09-09 15:47:19
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !