3ds Max : 3ds max 2012 poly sorunu

3ds max 2012 poly sorunu

iyi günler,

Arkadaşlar 3ds max 2012 de polygon cevirdigimiz objede 2 vertex arasındaki yuzeye cut aracıyla bir edge cizerek baglamaya calısıyorum.Fakat olmuyor.3ds max 2012 icin cıkan 2 hotfix ide yukledim.Sorunum devam edıyor.Bu sorunla karsılasan arkadasların onerılerını beklıyorum sorun ıcın.Herkeze iyi günler,iyi calısmalar...


2011-10-11 16:07:21
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
iki noktayı seçip "connect"
aylmzabdullah yılmazAvatar

iki noktayı seçip "connect" yapın. (connect; vertex modunda çalışırken sağdaki kontrol panelinde bulunur.) Eğer connect çalışmıyorsa iki vertex arasındaki yüzeyde bir sorun vardır yada sizin iki tane sandığınız vertex ikiden fazladır. önce bir "weld" yapın değeri 0,001 gibi olabilir, bundan sonra deneyin.


Bildiklerimiz kadar bilgili, bilmediklerimiz kadar cahiliz. //aylmz
2011-10-12 14:36:16
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
weldin 2 vertex i

weldin 2 vertex i birlestirip tek vertex haline getirdigini bilecek kadar 3ds max e hakimim benım dedıgım cut aracındakı sorundu.2 vertex i birlestirmek falan degıldı.yinede tesekkurler...


2011-10-12 17:40:16
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
ben iki vertex derken
aylmzabdullah yılmazAvatar

ben iki vertex derken sizin bağlamaya çalıştığınız iki vertexten birinin aslında tek vertex olmadığıdır. yani üst üste gelen iki vertexi siz tek vertex olarak görüyorsunuzdur. bu nedenle cut çalışmayabilir.


Bildiklerimiz kadar bilgili, bilmediklerimiz kadar cahiliz. //aylmz
2011-10-13 00:44:33
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !