3ds Max : 3D Studio Max veya Maya da nasıl modellenebilir?

3D Studio Max veya Maya da nasıl modellenebilir?
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

3D Studio Max veya Maya da nasıl modellenebilir?

Arkadaşlar resimdeki balığı modellemem gerekiyor. 3D Studio Max ve Maya kullanabiliyorum. Maya`ya henüz yeni başladım sayılır. Genelde mimari modellemeler yaptığım için bu tarz şeylerle pek aram yok ve şimdi modellemem gerekti. Nasıl yaparım nasıl ederim bilemedim. İnternette de bu tel kafes olayını nasıl aratıpta bir tutorial bulabileceğimi de bilemedim. Hiç bişi bilememişim ben :). Fikirlerinizi bekliyorum.

2017-05-26 09:26:24 Edit:2017-05-26 09:26:41
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Create Topolog ve path
okitoErdem TürkoğluAvatar

Generate topology ve path deform ile çözülebilecek bir model.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-05-26 10:15:58 Edit:2017-05-26 10:16:17
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Zahmet olmazsa biraz açabilir
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Zahmet olmazsa biraz açabilir misiniz?


2017-05-26 10:29:04
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
link
celo34demirhan çelebiAvatar

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-sweep

belki işini görür


Yerinde söz söylemesini bilen,özür dilemek zorunda kalmaz.
2017-05-26 10:48:04
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mimarif.com
{islemler}
Hala beceremedim :(
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Hala beceremedim :(


2017-05-26 14:10:07
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Ümit Bey temel olarak
okitoErdem TürkoğluAvatar

Ümit Bey temel olarak aşağıda linklerini verdiğim videolar ile çözülebilir.

Generate Topology
https://www.youtube.com/watch?v=0G_9d8eT648

https://www.youtube.com/watch?v=c6awddiqDmg

Generate topology ile tel kafes görüntüsünü verdikten sonra bend modifier ile silindirik görüntüyü verir, ffdbox ile gövde oryantasyonunu hallettikten sonra pat deform ile eksendeki kıvrımı tamamlarsınız.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-05-26 15:00:58
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Valla hiç kasma kendini
Seke

Valla hiç kasma kendini capsule veya silindir nesnesi çiz segmentleri ayarla bend ffd box lattice bitti.


2017-05-27 10:18:06
  • Offline
{islemler}
Illa üçgen segment çıkarmak
Seke

Illa üçgen segment çıkarmak istiyorsan da nesneyi modelledikten sonra önce convert to editable path sonra tekrar convert to editable poly.


2017-05-27 10:22:16
  • Offline
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !