Bozulan simetri ve göçen zbrush ?

Bozulan simetri ve göçen zbrush ?

Deadbeat

neden göçüyor?
2 layerımız var diyelim. 1 tanesinde arka plana RESIM atanmış.
2 incisindede modellerimiz var.

Transparan ı açtığımızda neden göçüyor? (3.1)


--


neden resymetry olmuyor?
Bir modele başladım ve yeni bir subtool ile diğer modelimi ekledim.
2 inci modelin yerini oynatıp LOCAL SIMETRI yi açarak devam ettim. Sonraki gün modele devam ettim ve bi tarafını gizleyerek çalışmak istedim (daha sonra RESYMETRY ile diğer tarafı halledecektim. ).
İşim bittiğinde masklayıp RESYMETRY yapmak istediğimde Symmetry map was NOT STORED. hatası veriyor ve poseable symetry işe yaramıyor.

Nedir yani?
Local simetri ile çalışıp, daha sonra local simetriyi açmadım. Daha sonra açıp kaydettim diyemi uçtu?
Nasıl çözebilirim bu simetri sorununu bilgisi olan varmı acaba [G7]

yoksa bunlar 3.1 buglarımı?

teşekkürler.

2008-01-08 04:12:24

Cvp

sarxan

selam,bende de boyle bir problem cikti[x:)],
sorun neden cikti bilemedim,ama ben cozdum sorunu,sizede soyleyeyim:)
bunun icin bize sculpting yaptigimiz "test" modelin basemeshi lazim(hansindaki bu sorun olmuyor),eger siz tez-tez save etmisseniz o zaman daha kolay olucak,(mesela test01,test02 ve s.)
tutalim bizim test15 modelinde bu sorun cikti(symetry was not found),ama test13 de bu sorun yok,onun icin
0.tool13(sorunsuz) u en asagi subdive getirib ust subdivleri delet diyoruz.
1.Zsphera seciyoruz,ve tool>rigging>select mesh=test15(sorunlu)
2.Toll>topology>select topo>test13 seciyoruz projection activ edikden sonra tool>adaptive skin ediyoruz,...kisaca anlatmaya calistim..
kolay gelsin...

2008-01-12 12:26:32

Cvp

Deadbeat

Teşekkürler çözüm için. Bunların bi bug olduğunu düşünüyorum. Umarım gelecek yamada düzeltirler.
kolay gelsin.

2008-01-12 17:04:53