animasyonda hareket geçiş sorunu

animasyonda hareket geçiş sorunu

grafikemal

Merhaba,
Geçenlerde ufak bi animasyon denemesine başladım.Bir yere kadar her şey normal, ilk hareketi istediğim gibi verdim. Keylemeyi Autokey ile yaptım. Ancak sorun bundan sonra başlıyor. ilk hareketten sonra 1 kaç sn duraklama var bu normal çünkü öyle olmasını istedim. Ancak 2. harekete başlarken 1. hareket ile 2. hareket arasındaki boşlukta 2. harekete doğru yavaşça bir geçiş oluyor ki ben bunun olmasını istemiyorum. sanki yeniden keyliyormuşum ilk kez başlıyormuşum gibi keskin olmasını istiyorum. Bunu nasıl hallederim? Teşekkürler.


http://img18.imageshack.us/img18/4131/adszmh.jpg

2010-02-14 00:53:54

Cvp

ETezer

Shift tuşu ile ilk keyi, ikinci harketin başlıyacağı yere kadar çek...
Saygılarımla,

2010-02-14 07:43:58

Cvp

mustyercan32

curve editöre girip bütün keylerini seçip animasyonundan dolayı oluşmuş eğriyi linear yaparsan süre sorunu ortadan kalkar...Animasyonun soft hale gelecektir..

2010-02-14 10:49:30

Cvp

grafikemal

deneyecem saygılar.

2010-02-14 15:57:15

Cvp

grafikemal

oldu teşekkürler

2010-02-14 16:05:59

Cvp

grafikemal

Ergin bey dediğinizi yaptım ve gerçekten işie yaradı, bu yüzden çok teşekkürler. Şimdi 2. sorum şu istediğim hareketi 20 karede keyledim. Bunu nasıl tekrar ettirebilirim. Yani şöyle söyleyeyim. Bir yürüyüş gibi ileri doğru ve aynı şelide olmalı. Bunun bir yolu varmıdır? Saygılar

2010-02-14 18:51:55

Cvp

sahinbey

Var
graph editors de
Track View - Curve Editor
penceresini ac yaptığın nesnenin hangi hareketini tekrarlatmak istiyorsan sol yan pencerede tıkla sonra
yukarda parameter curve out-of range penceresi var tıkla aç
loop yazan pencerede yatay olana tıkla tamam

2010-02-14 20:44:44

Re:Cvp

ETezer

[quote=53524] Yazan: ETezer

Shift tuşu ile ilk keyi, ikinci harketin başlıyacağı yere kadar çek...
Saygılarımla,[/quote]

Soru farklı ama cevap gene aynı :) Bu sorunun cevabı da bu koşullara göre aynı şekilde olucak. Yani İlk Keyi ikinci Hareketin başlıyacağı yere, ilk hareketin sonuna çekersen ilk hareketin sonundaki duruma göre ilk harekete geri dönücektir. He eğer keylerin 3-5 felan ise yani çoksa, "sihft" ile çoğaltıp, diziliş sıralarına göre tersine dizmelisin. Şahin beyin dediği de olur ama tarif ettiğim yöntem ile Karakterin mekanik bir harekketten çıkar, ve kontrol hep sende olur. Yani keylerin yerlerini hafice ileri geri kaydırararak doğallığı sağlarsın...
Saygılarımla,

2010-02-15 06:43:17